FAQs

1. Cum pot participa la eveniment?
Pentru a participa trebuie sa te inregistrezi pe formularul de inscriere.
La scurt timp dupa inregistrarea ta, in functie de numarul de locuri disponibile si participantii deja inscrisi, vei primi un  mail de confirmare pentru participare.

2. Cand are loc grupul de coaching?
Grupul de coaching are loc, cu precadre (in functie de anumite sarbatorile nationale pot interveni modificari) in a doua saptamana din luna, joia, in intervalul 18:30- 21:00.

3.  Cat costa ca sa particip la eveniment?
Participarea la eveniment implica un cost de 20 de RON incluzand tea-break-ul si prajiturelele de la pauza. Iti oferim posibilitatea de a participa la maxim trei intalniri ale grupului de coaching, platind doar contributia de 20 de RON!
Daca vrei sa vii la mai mult de 3 intalniri, poti alege sa devii membru al grupului de coaching in Bucuresti.

4. Ce presupune sa devin membru al grupului de coaching in Bucuresti?
Exista 2 nivele de membership pe care ti le punem la dispozitie.

Unul de 15 EURO anual si o taxa initiala de aderare de 15 EURO (se plateste o singura data) cu facilitatea de a primi un badge de membru si de a participa la toate evenimentele grupului sau la orice alt grup de coaching Noble Manhattan din lume.

Cel de-al doilea tip de membership implica 25 EURO taxa initiala de aderare (se plateste o singura data) si 25 EURO anual taxa de membership si iti da dreptul de a avea biografia publicata pe site-ul www.coaching-support.com, precum si dreptul de a accesa gratuit, pentru o perioada de 6 luni resursele site-ului www.businessforcoaches.com. In mod normal costul lunar pentru a fi membru al acestui site este de 20 eur/luna.

In continuare, toti membrii, indiferent de nivel de membership, vor plati taxa de contributie de 20 ron la fiecare participare, incluzand costul tea-break-ului.

5. Care este programul grupului de coaching?
Programul evenimentului este:
18:30-18:45 Inregistrarea participantilor in cadrul evenimentului
18:45-19:00 Introducere invitat si prezentarea grupului de suport
19:00-20:00 Intalnirea cu invitatul serii - workshop/discutie libera
20:00-20:10 Tea-break
20:15-21:00 Sesiuni de coaching gratuite/ Grup de discutii

6. Unde are loc evenimentul?
Locatia: Centrul de training Avalon Management, ”Comunitate pentru dezvoltare și formare profesionala”, partener Noble Manhattan
Adresa: Strada Virgiliu, nr. 55 – 57, parter, sector 1

Contact: Paul Adrian Costin; paul.costin@avalonmanagement.ro;
               Tel. 0744 365 569 
7. Cum pot intra in contact cu voi?
Scrie-ne la adresa csgbucuresti@gmail.com si promitem sa fim prompti in raspuns!

8. Cum pot afla mai multe informatii pentru a deveni coach?
Scrie pe adresa alina.buzatu@noble-manhattan.com sau oana.mihailescu@noble-manhattan.com si solicita o discutie telefonica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu